close
تبلیغات در اینترنت
سرویس های ویژه مخابرات سیستان و بلوچستان و روش فعالسازی

سرویس های ویژه مخابرات سیستان و بلوچستان و روش فعالسازی

درباره سایت
تلفن و بخاری های استوک خارجی
فروش انواع تلفن های پاناسونیک زیمنس سینوس و تلکام با ارزانترین قیمت خدمات تلفن و دفترچه راهنمایی فارسی فروش انواع بخاریی های گازی برقی ژاپنی با ارزانترین قیمت و بهترین کیفیت در زاهدان فروش مموری و فلش های سیلیکن پاور و اپیسر با مناسب ترین قیمت آدرس : سیستان و بلوچستان زاهدان بازارچه پیچک پلاک 25 فروشگاه امانی 05433234222-33219266 09021440111 تلگرام : https://telegram.me/amanishop

سرویس های ویژه مخابرات سیستان و بلوچستان و روش فعالسازی
تعداد بازديد : 220

سرویس های ویژه مخابرات سیستان و بلوچستان و روش فعالسازی

سرویس های ویژه مخابرات سیستان و بلوچستان و روش فعالسازی

 شرکت مخابرات استان سیستان و بلوچستان
راهنمای استفاده از سرویسهای ویژه مراکز تلفن زاهدان

نوع سرویس

کد فعال نمودن سرویس

کد غیر فعال نمودن

توضیحات

انتقال مکالمه (فوری)
Call Forwarding

# شماره مورد نظر *21*

#21#

 

انتقال مکالمه در صورت اشغال
Call Forwarding If Busy

# شماره مورد نظر *60*

#60#

 

شماره گیری سریع 
Abbreviated Dialing

#شماره مورد نظر *XX*51*

#شماره حافظه *51#

جهت شماره گیری مختصر
**
XX
XX= شماره حافظه

انتظار مکالمه
Call Waiting

#43*

#43#

جهت استفاده به توضیحات زیر مراجعه شود

بیدار باش
Wake up

*55*hhmm*#

#55#

hh=ساعت 
mm=دقیقه

مکالمات کنفرانسی 
Conference Calls

توضیح در پایین آمده است

 

 

تست مدار زنگ و Caller ID

00#*

 

 

 
توضیحات 
1-در مورد انتقال مکالمه: هزینه انتقال به عهده انتقال دهنده می باشد.
2- در مورد شماره گیری سریع: کد # شماره مورد نظر *XX*51* مخصوص ذخیره شماره تلفنها در حافظه سیستم و کد **XX مخصوص شماره گیری شماره های ذخیره شده در حافظه می باشد.
مثال نحوه ذخیره شماره تلفن 0213333333 در حافظه مثلا شماره 2 سیستم (مجموعا 25 حافظه در اختیار مشترک می باشد از 00 تا 24) *51*02*0213333333# نحوه شماره گیری مختصر: **02 
3- در مورد انتظار مکالمه: در ابتدای استفاده از این سرویس، وارد نمودن کد #43* الزامی می باشد (یک بار برای همیشه). درهنگام مکالمه پس از شنیدن بوق پشت خط، یک بار روی قطع کن زده و سپس رقم 2 را بگیرید تا ارتباط شما با شخص پشت خط برقرار شود.
4- در مورد بیدار باش: می توانید در شبانه روز تا حداکثر 5 ساعت مختلف، جهت بیدارباش را به سیستم وارد نمایید.
5- در مورد مکالمات کنفرانسی: شماره مشترک دوم را گرفته و پس از پاسخگویی، یک بار قطع کن رازده و سپس شماره مشترک سوم را گرفته، مجددا قطع کن را بزنید، مشترک 2و 3 پشت خط قرار می گیرند، اینک می توانید با زدن قطع کن و گرفتن رقم 3، مکالمه کنفرانسی برقرار نمایید. هزینه مکالمه کنفرانسی به عهده کنفرانس دهنده می باشد. 
6- در مورد تست زنگ و Caller ID: کد #*00 را گرفته، گوشی را بگذارید، سیستم به دستگاه تلفن شما زنگ و Caller ID را ارسال می نماید.
نویسنده :
تاریخ انتشار : یکشنبه 01 آذر 1394 ساعت: 21:18
بخش نظرات این مطلب
نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی